Artstation – Intro to UE4 lighting Exterior and Interior Tutorial (ENG-RUS)
Artstation – Intro to UE4 lighting Exterior and Interior Tutorial
A full run through of creating an exterior and interior lighting scene in UE4. Starting by showing the dynamic version of building a scene by using directional lights, volumetric height fog, and skylights. Then moving on to setting up a scene using UE4’s light baking system and how to modify the results and trouble shoot any factors that occur during the process. Finishing with showcasing post process features and how to modify basic materials and their relationships with the lighting results.
Skill Level
Intermediate Level, you should be familiar with the basic menus and workflows with Unreal Engine 4
Contents
– 90 minute walk through covering the entire lighting scene set up
– 1080 Resolution
– UE4 project files
-Basic master material set up as shown in video
-Basic meshes for Mountain, rocks, and tree branch
-Textures for tilling terrain and tree branch
---------------------------
Полный разбор создания освещения для внешней и внутренней сцен в UE4. Начнем с показа динамической версии построения сцены при помощи направленного света, объемного тумана по высоте и небесного света. Затем перейдем к настройке сцены при помощи системы запечения освещения UE4 и разбора того, как изменять результаты и находить проблемные места, которые могут возникать в процессе работы. Мы завершим курс показом возможностей пост-обработки и того, как изменять базовые материалы и их взаимосвязь с результатами освещения.
Download links:
Comments
Add comment
Tags
Archive
« November 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat | Sun |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Vote
New Daz3D, Poser stuff
New Books, Magazines