Unreal Engine, Jerome Platteaux | Lighting with Unreal Engine Masterclass (RUS)
Unreal Engine, Jerome Platteaux | Lighting with Unreal Engine Masterclass (RUS)
In this course, Lead Officer Jerome Platteaux will focus on the different ways of lighting projects in the Unreal Engine and cover the basics of physics-based rendering, as well as how to choose between regular and deferred rendering. This course also explains the nature of baked lighting, light masses, dynamic lighting, and image-based lighting. Explains the benefits of each of these methods.
---------------------------
В этом курсе, ведущий специалист Jerome Platteaux сфокусируется на разных способах освещения проектов в Unreal Engine и раскроет основы Рендеринга, основанного на физике, а так же том, как выбрать между обычным и отложенным рендерингом. Этот курс, так же, объясняет природу запекаемого освещения, световых масс, динамического освещения и освещения, основанного на изображении. Рассказывает о преимуществах каждого из этих методов.
Продолжительность: 00:48:00
Download links:
Comments
Add comment
Tags
Archive
« November 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat | Sun |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Vote
New Daz3D, Poser stuff
New Books, Magazines